can't let it go

Bapabaaa! Har varit på Håkan. Och kunde inte släppa klasstänket. Mitt i allt tror jag att jag kom på en slutsats, eller iaf en avslutande reflektion. Kan inte bestämma mig om jag tycker om att stå och fundera på såna saker (skolgrejer) när jag egentligen har tagit ledigt eller om jag faktiskt gillar att ämnet intresserar mig så mycket att jag inte kan låta bli att tänka på det. Tror det är någon slags kombination. För just nu e jag egentligen så trött att jag bara vill sjunka ner i soffan o kolla på tv istället för att sitta här och formulera tankarna innan de försvinner. Men samtidigt älskar jag att journalistiken hela tiden utmanar mig med nya tankar.

För att säga något om Håkan-spelningen också så tycker jag att WOW-spelningen var grymt mycket bättre än den ikväll. Alldeles för många viktiga låtar saknades och dåligt tempo i för långa perioder. Jag älskar Håkans lugna låtar; Kärlek är ett brev skickat tusen gånger är en otroligt vacker låt. Men att göra lugna varianter av för många tempolåtar blir inte bra. Och det var för många och långa mellansnack.

Dessutom kan folk fan inte uppföra sig. Så och snacka skithögt under en lugn låt så man inte ens hör e fan inte okej. Och heller inte att klaga på låtar. Gillar man inte musiken pyser man eller så kniper man. Punkt.

Stor sannolikhet finns att detta har att göra med ålder och alkoholintag. Var yngre eller var full, som vi konstaterade. Då bryr man sig inte.

Jaja... nu ska jag däcka i soffan!

Adios.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yo!Jag håller mid dig om din lilla recension av herr Hellström, det har varit bättre grejer med Håkan...men håkan är alltid Håkan samtidigt,hihi!Men folk tjöar way too much, vet hut!

2008-09-30 @ 20:16:43
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-09-30 @ 20:19:52
Postat av: Anonym

åå Håkan är kärlek! :D

2008-09-30 @ 20:20:28
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback